שירותי בר לכנס

Bono bar

מובן שמכל האירועים ישנו אירוע מאד מורכב והוא בעצם שירותי בר לכנס!

האירוע עצמו מורכב מכיוון שהוא כולל בתוכו בעצם המון אנשים שאנחנו לא מכירים אז פחות נידע מה יהיה הביקוש אם זה מבחינת המקום,איזה אוכל להביא בקייטרינג (ארוחה שלמה או טאפאסים או בעצם נשנושים) וכמובן שירותי הבר,מה בעצם לכלול בתפריט?מה הכי מתאים לאירוע שלנו?במאמר זה נענה במה בר אקטיבי צריך להצטייד כאשר הוא נקרא לכנס,קדימה!

אז שריינו קונספט אירוע,שריינו מקום,שריינו אוכל שמתאים לאירוע שלנו עכשיו התקשרו לשירותי הבר כמובן שנצטרך ליידע אותם שמדובר בכנס! אקטיבי שיש לו נסיון בתחום האירועים יידע לא לכוון אותנו לתפריט חוץ מלא כי אין צורך בוודקה וויסקי ומשקאות משכרים מדי,כמובן שמדובר בשתייה קלה שהאורחים שלנו ירוו את צמאונם,ומה בדבר השירותים האחרים?אז נכון רצוי להביא גם יין ומבעבעים (אפשר לוותר על הבירה אם מדובר על כנסים קצרים) וכמובן אם תרצו לפנק את המוזמנים והאורחים בכנס תבקשו מבר אקטיבי שיעשו לכם קצת קוקטיילים לתת קצת צבע ושואו,כי בשביל זה הזמנו בר אקטיבי לכנס!

כמובן שאפשר לעשות כמה קוקטיילים ידניים וחשוב ביותר לעשות קערות קוקטייל שגם ייתנו חזות יפה לשירותי בר וגם כמובן יחסכו לכם את התור בבר ושהכל יילך חלק,כמובן אנו בבונו בר-שירותי בר לאירועים ממליצים בגלל שמדובר בכנס להביא כמובן בר קפה שיכלול עמדת קפה עם מכונה מקצועית שתכלול את כל סוגי הקפה,תה וחליטות וכמובן נס ושחור זה מתאים ביותר לכל כנס ולקהל שלכם וייתן לכם את השירות של האירוע אותו אתם מחפשים!

אנו בבונו בר-בר אקטיבי לאירועים ניהיה איתכם מהרגע שאתם אומרים כנס ועד סופו עם התפריט והשירותי שמתאים לכם ביותר,לבוש מהודר ואסתטי, שירותי בר שמתאימים לקונספט ולתוכן האירוע וכמובן לתת לכם את האירוע שלא תשכחו!

בר לחתונה