בר אקטיבי לחתונה - בר אלכוהול לחתונות

Bono bar

מגוון רחב של שירותי בר אלכוהול לחתונה

אם חיפשתם בר אקטיבי לחתונה או בר אלכוהול איכותי לאירוע חתונה בלתי נשכח אז הגעתם למקום הנכון.

מה יותר כיף מבר לחתונה? לפגוש אנשים שלא ראינו הרבה זמן, אוכל משובח, מוזיקה טובה, ריקודים וכמובן אלכוהול-כמויות של אלכוהול.
במיוחד כשזה אירוע שלנו, חתונה היא עניין של פעם בחיים וכך גם צריך להתייחס אליו-כאל אירוע של פעם בחיים, גם לנו וגם לכל האורחים שבאים לחגוג איתנו את היום המיוחד הזה.
כאן בר אקטיבי לחתונה נכנס לתמונה וכאן גם אנחנו:

בונו בר- שירותי בר לאירועים מכל הסוגים.

שירות בר אלכוהול לחתונה מיוחד במינו.

בר אלכוהול לחתונה
בר אלכוהול

בונו בר - בר אלכוהול לחתונה

אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך בבחירת התפריט תוצרת חוץ לפי טעמכם האישי ולפני סגנון קהל החוגגים שלכם.

אצלנו תוכלו למצוא צוות ייצוגי ומקצועי, מגוון השירותים שינתנו באירוע
(בר אלכוהול מגוון,בר קוקטיילים צבעוני,בר קפה,בר שייקים ססגוני וטרופי), ציוד איכותי וברים בעיצוב אישי מקטלוג כדי לשדרג את החתונה שלכם ולחגוג איתכם את היום המאושר בחייכם.

כמויות האלכוהול שיזרמו כמו נהר לא ישאירו את הפה של אף אורח שלכם יבש.

Bono bar
בר קונספט לפי חזון החתונה אליו אתם שואפים

בר אקטיבי לחתונה דווקא אצל בונו בר

מגוון שירותי בר אקטיבי ופסיבי יחד עם תפריט בהתאמה אישית.

אנו נתאים לכם את מגוון השירותים שינתנו בבר (בר קוקטיילים, בר אלכוהול, בר קפה ובר שייקים ופירות) ואת תפריט האלכוהול שיוגש באירוע לפי הטעם האישי שלכם ולפי קהל החוגגים שלכם.

צוות מקצועי וייצוגי: אנו נתאים לכם צוות מקצועי ייצוגי וחייכן עם קוד לבוש לפי סגנון האירוע שלכם וכמו כן כמות מספקת של ברמנים לפי כמות הקהל שלכם על מנת שלא יווצר תור בבר ושהאורחים שלכם לא יצטרכו לחכות והשתייה תימזג במהרה.

בר בעיצוב אישי: נתאים לכם בר בעיצוב אישי בבחירה מקטלוג מקצועי לפי קונספט האירוע,הצבעים והטעם האישי שלכם: בין אם זה אירוע יוקרתי,כפרי,מסיבתי קליל או כל סגנון אחר אנו נחבר את הבר לאווירת החתונה שלכם.

בר אקטיבי לחתונה מיוחדת: אנו בבונו בר נספק לכם צוות ברמנים מרשים שייצא מהבר אל רחבת הריקודים ויפנק את האורחים שלכם עם צ'ייסרים,כוסות אלכוהול צבעוניות ומגשים זוהרים אל מנת לשמח את האירוע שלכם.

אנו בבונו בר מתחייבים לשדרג לכם את החתונה יחד עם בר אלכוהול לחתונה מיוחדת במינה – עבודה מקצועית, סטרילית, ללא הגבלה של זמן וכמויות שתייה, איכות ללא פשרות וחיוך לאורך כל הדרך על מנת לעשות לכם את האירוע המושלם!

הכל על מנת לשמח את החוגגים שלכם ולגרום להם לשתות ולשמוח.

כמובן עם אווירה כמו שרק בונו בר-בר לאירועים יודעים לעשות, הכל על מנת להפוך את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח כי מדד ההצלחה של אירוע נמדד בהנאה של האורחים ובאלכוהול שזורם בו.

צרו קשר עוד היום וקבלו ייעוץ חינם והשכרת שירותי בר אקטיבי לחתונה שלכם