You are currently viewing איך בוחרים בר לאירוע?
איך בוחרים בר לאירוע

איך בוחרים בר לאירוע?

איך בוחרים בר לאירוע?

איך בוחרים בר לאירוע?

אין ספק שהאלכוהול הוא בין הדברים העיקריים שתורמים לאווירה של האירוע, הוא מחבר בין החוגגים וגורם להם להיות קלילים וחייכנים.

כשמדברים על אירוע בלתי נשכח מדברים על שירותי בר אקטיבי לאירועים אשר דואג לתפריט מגוון ומציע לחוגגים שפע שיצבע את האירוע וייתן לו גוון אחר. כמובן שיש לבחור בחברת שירותי בר אקטיבי לאירועים שמתופעלת ע"י ברמנים נותני שירות חייכניים ומקצועיים אשר יודעים כיצד ליצור את האווירה הקסומה של האירוע ולספק ללקוח את אשר ירצה לשתות. אז איך בוחרים בר לאירוע האקטיבי אשר תעשה לנו זאת? איך מוצאים את הבר האקטיבי המושלם לאירוע שלנו? על כל זה בדיוק נענה כאן.

קודם כל, כדי למצוא חברת שירותי בר איכותית, כדאי לקבל המלצות ממישהו בעל ניסיון שיודע מה הסטנדרטים. תוכלו לפנות לקרובי משפחה או חברים כדי לקבל דעה, או לבחון ברים אקטיביים באירועים בהם אתם נוכחים בעצמכם.
תוכלו לקדם את זה שלב נוסף ע"י שיחת טלפון עם חברות שירותי בר ואף פגישה עם בעלי חברות לשירותי בר.

בכל אופן, צריך לשים לב לדברים הבאים:
1.פעלתנות ואקטיביות-בר אקטיבי כשמו כן הוא, צריך להעסיק ברמנים עם ווייב נכון, אשר מוכנים לשרת כל לקוח, ייצוגיים וחייכנים שיספקו ויזרימו את המשקאות כל הערב ויפלרטטו עם האורחים, כי מעבר לשתייה ישנה גם חוויה.
2.ניקיון וייצוגיות-הבר וכל תכולתו צריכים להיות נקיים כל משך האירוע וכמו כן הברמנים צריכים להקפיד על הופעה נקייה וייצוגית לפי קונספט האירוע.

3.הבר צריך להיות כשר ואם ישנה דרישה, הבר האקטיבי צריך להציע אלטרנטיבות כשרות כדי שכל האורחים יוכלו גם ליהנות מהשפע ללא חשש כשרות.

4. בר אקטיבי ברחבה-כמובן, כשמו כן הוא, צריך לוודא שהברמנים מסתובבים ומפזרים שתייה ברחבת הריקודים -צ'ייסרים, מגשי אלכוהול, פרי אלכוהול, פירות אלכוהוליים,שייקים ועוד, אותם יחלקו בזמן האירוע ובכך יעלו את רמת ההנאה של החוגגים.
5.תפריט מגוון ורחב-כמובן יש לבדוק שהבר האקטיבי מספק מגוון אלכוהול שכל האורחים יוכלו ליהנות כי לכל אחד טעם אחר: קוקטיילים, בירה, יין, וודקה, טקילה, רום, ג'ין, ליקרים, שמפניות וויסקי ועוד. יש לוודא שחברת שירותי הבר שאתם בוחרים מחזיקה רק משקאות איכותיים וכמובן גם משקאות קלים ובנוסף שתייה חמה בשביל הגיוון.

6. טריות-עבור חלק מהמשקאות נדרשת שהייה בקירור כמו גם עבור הפירות, ועליכם לבדוק שהבר האקטיבי מקיים תנאים אלו אשר חשובים לשמירה על אסתטיקה ואיכות מקסימלית של האירוע.

אווירת האירוע שלכם:
שירותי הבר האקטיבי אמנם אחראים על המזיגה והזרימה של האלכוהול באירוע אבל יש להם גם תפקיד חשוב בבניית אווירת האירוע שלכם. קיימים מגוון עיצובים וגימיקים לפי קונספט האירוע וכמובן שיש מגוון רעיונות שמתוכם תצטרכו לבחור את המתאים לכם ביותר- בין אם זה בר טרופי של פרישייקים ופירות או בין אם זה בר בעל אווירה כפרית או קלאסית ואקסקלוסיבית או בר קלאסי ועוד.

תצטרכו כמובן להסתכל גם על משקאות תוצרת חוץ- קיים מבחר מאד רחב וחברת הבר האקטיבי תעזור לכם לבחור את התפריט המתאים ביותר לאירוע שלכם, בין אם זה תפריט בסיסי, פרימיום או סופר יוקרתי, תלוי בתקציב, באורחים, בטעם האישי ובחוגגים.
בין אם תבחרו בר אקטיבי או פאסיבי לאירוע שלכם , הברמנים ידאגו שהאירוע שלכם יהיה שמח.
כלי ההגשה-בעולם הברים לכל משקה יש את הכוס המתאימה לו היי בול, לואו בול, כוסות לחיים לצ'ייסרים, כוסות קוקטייל, כוסות יין, כוסות שמפניה ועוד.
זיופים-כמו כן עליכם לבדוק שחברת שירותי הבר שאתם בוחרים משתמשת באלכוהול מקורי, כי אלכוהול מזוייף הינו נפוץ בברים כדי לחסוך כסף. בדקו שהחברה שלכם מביאה אלכוהול אמין מחברה ידועה ומורשית בשוק. אם המחירים זולים מדי זה לרוב מדליק נורה אדומה.
שירותי בר לאירוע כוללים בר בקבלת הפנים ובר פנימי ליד הרחבה כדי להיות נגיש לכל הרוקדים והחוגגים.