בר קוקטיילים-מסמר האירוע

Bono bar

אז למה בעצם בר קוקטיילים ?כמובן שכולנו רוצים את האירוע שלנו בלתי נשכח,יותר צבעוני,יותר קלאסי,יותר איכותי,יותר ססגוני, שהאורחים שלנו יגידו "וואו איזו השקעה!".הדרך הנפלאה והמושלמת לקבל את כל זה הינה בר קוקטיילים מסמר האירוע! 

דמיינו לעצמכם ויז'ן בראש ואת האירוע עליו אתם בונים לעשות: הבר צבעוני המון פירות בצבעים שונים ואקססוריז מגניבים מסודרים על הבר,מגוון רחב של סוגי כוסות קלאסיות ומיוחדות,ברמניות וברמנים ייצוגים, מקצועיים ומחוייכים ונותנים שירות לכל החוגגים שלנו ,התפריט בר הקוקטייל מגוון ומספק את צרכיו וליבו של כל חוגג,

האורח שלנו ניגש אל הבר אומר את סוג הטעם שהוא אוהב ולפי זה הברמן משקשק לו מגוון ליקרים, מונינים, אלכוהל, סאוור ומיצים שמשולבים בחגיגה של טעמים והרמוניה מושלמת שמשוקשקים לעיני האורחים שלכם ומספקים להם את החוויה והטעמים אליהם הם מתחברים 

כמובן עם פירות לקישוט וכל הנלווה לכך, כל זה מציע בר קוקטיילים לאירועים , כי לאירוע שלכם מגיע יותר מבר סטנדרטי ורגיל,מגיעה לכם חוויה מושלמת ובלתי נשכחת!

אנו בבונו בר-בר לאירועים ניפגש איתכם על כוס קפה ונבחר איתכם את סוגי הקוקטיילים ומה שיוגש בבר הקוקטיילים לאירוע שלכם מא' ועד ת' -המגוון-הטעמים-הפירות,הקישוטים והכוסות. הכל לפי הטעם האישי שלכם, קהל החוגגים והחזון/קונספט לאירוע שלכם כי בר קוקטיילים לאירוע-מסמר הערב!  

בר קוקטיילים