אלכוהול לפי סוג האירוע שלכם

Bono bar

כמובן שאירוע מארגנים פעם בתקופה אז חשוב להשקיע בו גם בשביל עצמנו וגם בשביל האורחים והחוגגים שלנו שיהנו ויחזרו הביתה ויגידו לעצמם וואו איזה אירוע מדהים היה ולא סתם עוד אירוע בנאלי 

כמובן בזאת חשוב גם הקייטרינג אבל הדבר החשוב ביותר שמקפיץ את הרמה הינו הבר האקטיבי של שירותי הבר! כמובן ישנם הרבה פרמטרים לבחור שירותי בר לאירוע שלכם עליהם כתבנו במאמרים קודמים אך כיום אנחנו רוצים להתמקד על אלכוהול לפי סוג האירוע שלכם, כי שירותי בר מקצועיים יודעים שסוג האירוע משנה את התפריט! 

שירותי בר בהרמת כוסית-לרוב יתאים בעיקר קוקטיילים ושמפניות קאווה/למברוסקו ויינות, תפריט מצומצם ללא בר אקטיבי, בעיקר שואו והרמת כוסית שירותי בר לבר מצווה או שירותי בר לבת מצווה-כמובן פה אירוע יותר סולידי אז חשוב להתאים בעיקר יינות, בירה, שתייה קלה ויילך גם שירותי בר קפה או שירותי בר קוקטיילים 

ללא בר אקטיבי שירותי בר לבריתה- פה זה בין לבין בעיקר רצוי בירה יין שתייה קלה וקפה אך פה יתאימו כמה בקבוקים של וודקה ווויסקי תלוי בשעות האירוע אך כמו כן ללא בר אקטיבי לאירוע. 

שירותי בר לחתונה – כמובן שזאת חתונה רצוי להביא הכל מהכל! כמו כן את התפריט של בירה יין שתיה קלה ורצוי גם קפה אך רצוי בנוסף תפריט חוץ מלא שיספק את קהל החוגגים וייתן מענה לכל לקוח ולקוח כמובן דגש לשים על הבר אקטיבי באירוע שיעברו בין החוגגים עם צייסרים והפתעות אלכוהול שירותי בר לאירועים שלכם ייתנו את המענה המקצועי, אנו בבונו בר-בר אקטיבי לאירועים נידע לתת לכם את המענה שאתם צריכים באירוע שלכם,לרוויה!

עמדת קוקטיילים לחתונה