שירותי בר לאירוע בים

Bono bar

הדרך הטובה ביותר ליהנות מאירוע בים - בר ים של "בונו בר"

יש משהו במיוחד בחגיגות לצד הים. המצלול הקסום של הגלים, הרוח הנעימה, החולות הזוהרים והמראה המרגיע של הים הפתוח. אם אתם מתכננים אירוע חוף או בים, שירותי הבר הנכונים יכולים להשלים ולהעצים את החוויה המושלמת הזו.

שירותי בר ים של "בונו בר" מתמחים בהבאת חוויית הבר הטובה ביותר ישירות לחוף הים, עם כל הנכסים והיתרונות הייחודיים שבדבר.

ברמנים חסונים וכשירי ים
הברמנים של "בונו בר" מיוחדים במינם. הם ברמנים מקצועיים שגם עברו הכשרה מיוחדת כשחיינים ומצילים. הם יגיעו לאירוע שלכם עם ציוד ים מלא – משוריינים, חגורות הצלה, סירה ממונעת וכל מה שצריך כדי להיות בטוחים לגמרי בסביבה הימית.

בר ים מקורי ומעוצב
הבר של "בונו בר" לאירועי ים הוא בר מיוחד עשוי פלסטיק קשיח המצוף על המים והוא בעל גלגלי ים גדולים שמאפשרים לו לשוט ישירות לנקודה הרצויה. הבר עצמו מעוצב בסגנון חופים טרופיים – עם ביץ בארים קלילים, דגלוני שרב, אהילים נחשקים וריהוט גינה.

תפריט משקאות קיצי ומגוון אז כבר יש את המסגרת הייחודית, אבל מה בתוך? בבר הים של "בונו בר" תמצאו תפריט משקאות גדוש ומגוון שהותאם במיוחד לאווירה החמימה והקייצית של החוף והים: קוקטיילי ג'ין וטונים צוננים, פינה קולדה קרירה, סנגריות מרעננות, בירות מהחבית, יינות לבנים קלילים ועוד.

מוזיקה וסגנון חופים וכמובן לא שכחנו את התוספות הבלתי נפרדות של חוויית החוף. "בונו בר" מביאים עמם ציוד מוזיקה איכותי ושידור מוזיקת רגאיי קיצית, מוזיקה לטינית וקצבים טרופיים שיתאימו לחלוטין לאוירה הים תיכונית.

אז אם אתם מתכננים אירוע בים או חוף ורוצים להעצים את החוויה לרמה הבאה – בשילוב של חוויית חוף אמיתית עם חוויית בר איכותית במיוחד, אין ספק ששירותי הבר הים של "בונו בר" הם הדרך המושלמת לעשות זאת!

 
עמדת שייקים