You are currently viewing שירותי הבר שמוצעים לאירוע ואיך לבחור אותם!

שירותי הבר שמוצעים לאירוע ואיך לבחור אותם!

שירותי הבר שמוצעים לאירוע- ואיך לבחור אותם!

כיום שירותי בר הינם חלק בלתי נפרד מכל אירוע וכל חגיגה,בין אם זה בר אלכוהול,בר קוקטיילים בר שייקים או בר קפה, על שירותי בר שבחרתם לאירוע שלכם ללוות אתכם לאורך כל הדרך מתחילת גיבוש הרעיון ועד להגשמתו. מבחירת השירותי בר שיהיו מוצעים באירוע,התפריט המגוון והתאמת צוות ברמנים מקצועי וייצוגי לפי הסגנון שלכם ושל קהל החוגגים שלכם,אז איך לבחור את שירותי בר שיתאימו לאירוע שלכם ומה הם השירותים המוצעים?

שירותי בר אלכוהול: כמובן שאין חגיגה בלי עוגה כמו שאין אירוע שמח ואיכותי ללא בר אלכוהול שיגרום לקהל שלכם להשתחרר ,בר אלכוהול מתאים לכל אירוע בין אם זה אירוע פרטי,עסקי,מסיבה יוקרתית או מטורפת אנו בבונו בר נדאג לדייק לכם את התפריט האיכותי, המגוון והמתאים לכם ביותר לפי טעמכם האישי,התקציב שלכם, סגנון הקהל והאירוע שלכם עם בר אלכוהול מגוון תוצרת חוץ (וודקה,ורמוט(מרטיני)ג'ין,טקילה,וויסקי,רום,בירה,יין,ליקרים,שנאפס פידג',מבעבעים אפרטיף ודז'סטיף ועוד)עם צוות מקצועי ייצוגי וחייכן שייגרום לקהל שלכם לרקוד ולשמוח ולאלכוהול לזרום כמו נהר.

שירותי בר קוקטיילים: כיום לרוב האנשים שמפיקים אירוע, בר סטנדרטי לא יספק אותם, כולנו רוצים בר צבעוני יותר, בר יוקרתי יותר, בר מיוחד יותר! ומה משדרג יותר את האירוע שלכם מבר קוקטיילים ססגוני שקולע למטרה זאת?עם מבחר חומרי הגלם האיכותיים, פירות ליקרים ומונינים צבעוניים, קישוטים מהפנטים ומיקסולוגים מקצועיים שישקשקו ויערבבו את הכל במקום לפי טעמם האישי ובבחירה אישית של האורחים שלכם. חשוב להתייעץ עם השירותי בר שבחרתם לאירוע לגבי כמות ומבחר הקוקטיילים בתפריט(בדגש על מגוון טעמים בכל סוג ולא בהכרח על מספר) והטעמים שיוצעו לאירוע לפי סגנון הטעם שלכם וקהל החוגגים שלכם. בר קוקטיילים מתאים לכל אירוע אבל רצוי לתת דגש על הטעמים והסוגים לפי העונה על מנת לתת לכם את החוויה המקסימאלית(בחורף קוקטיילים יותר חמים ומתוקים ובקיץ יותר קרירים וחמצמצים וכמובן אירוע ערב או אירוע יום גם המבחר הוא שונה) חשוב גם לגוון במבחר בשביל האורחים שלכם כל אחד בטעמו האישי ולתת להם את האירוע המיוחד והצבעוני שלשמו הגיעו ואפילו תוכלו לבקש טעימות לפני האירוע כדי להיות בהרגשה של ביטחון ולהעביר לאירוע את הנגיעה הקטנה שלכם. אנו בבונו בר נתייעץ איתכם ונתאים לכם את מספר הקוקטיילים,הטעמים והמגוון שיוצע לכם כדי להגיע לכל הלבבות והפיות של הקהל שלכם.

שירותי בר שייקים ובר פירות: כמובן מה תוספת נפלאה יותר מבר שייקים אקזוטי ובר פירות צונן שירענן את האורחים שלכם ויקרר להם את הגוף כאשר כולם מזיעים והשמש לוהטת כמובן שבר שייקים ובר פירות מתאים לכל אירוע קיצי ביום אך עם שדרוגי אלכוהול מתאים כדי לתת טוויסט לאירוע ערב יוקרתי או מסיבתי. חשוב להתייעץ עם השירותי בר שבחרתם לאירוע לגבי הפירות שיהיו מוצעים וכמו כן הבסיס שלהם (חלב/סויה/מיצים טבעיים/מים/חלב שקדים) על מנת להתאים את השילובים המומלצים לפי טעמכם האישי וקהל החוגגים שלכם. חשוב להביא פירות לפי העונה על מנת לשמור על טעם וטריות מקסימאלים, קישוטים ומבחר על מנת לקלוע לטעמו של כל אחד ואחד ולבצע הכנה אישית על המקום

שירותי בר קפה: כיום שירותי בר קפה מוצעים כמעט כחלק מכל אירוע בתור תוספת לשדרוג במהלכו או על מנת לסגור את הערב כמו שצריך ולתת לקהל שלכם טעם לעוד, חשוב לשתף את השירותי בר שבחרתם לאירוע אם זה אירוע כשר חלבי/בשרי כדי להתאים את תפריט הקפה שיוצע בין אם זה רק תפריט פרווה של אספרסו (כפול,ארוך,קצר) או תפריט קפה חלבי, בנוסף לגבי תוספת של מתוקים/מלוחים שיילכו טוב בצד הקפה וכמובן בנוגע לכמות מכונות הקפה לפי הכמות של הקהל שלכם כדי לחסוך לחץ על על הבר, אז מה הם סוגי הקפה המוצעים בתפריט בר קפה:

קפה אספרסו: בין אם קצר/ארוך/כפול.

לאטה: המבוסס על חלב חם בתוספת קלה של אספרסו.

קפוצ'ינו: המורכב משליש חלב,שליש חלב מוקצף ואספרסו.

מקיאטו: אספרסו עם תוספת של חלב.

אמריקנו: אספרסו ארוך בתוספת של מים חמים (חלב קר/חם בצד).

נס על חלב: חלב חם בתוספת נס קפה.

קפה שחור:קפה שחור על בסיס מים חמים.

תה: מגוון רחב של סוגי תה בטעמים שונים.

מתוקים מלוחים: מבחר רחב של עוגיות ומאפים מתוקים ומלוחים.

כמובן שחשוב גם להתייעץ עם חברת השירותי בר שבחרתם כדי להביא עמדה נפרדה של מיחם במזיגה אישית שיקל על התור בבר וייתן אירוע רגוע באווירה טובה.