You are currently viewing מה הוא בר אקטיבי ומה הוא בר לאירועים פסיבי?

מה הוא בר אקטיבי ומה הוא בר לאירועים פסיבי?

מה הוא בר אקטיבי ומה הוא בר לאירועים פסיבי?

כשכולנו מדמיינים אירוע מוצלח אנו מדמיינים אוכל מגרה וטעים, מוזיקה טובה, קהל כיפי אווירה זורמת ושירותי בר שמספקים ברמנים מקצועיים וייצוגים שנכנסים לרחבת הריקודים, מגיעים עד אלינו וגורמים לאלכוהול להשפך כמו מים. לזה בעצם מתכוונים כשאומרים שירותי בר אקטיבי משמע שהברמנים אקטיבים, נכנסים אלינו לרחבת הריקודים או מגיעים אלינו לשולחן ומדרבנים את החוגגים שלנו לשתות: אם זה  צ'ייסרים, כוסות המכילות שתייה צבעונית (לרוב בר קוקטיילים אקטיבי) או מזרקי אלכוהול ממש כמו מלצרים של ייעוד אחד-להרוות את צמאונם של החוגגים שלנו. לעומת בר אקטיבי ישנו שירותי בר פסיבי כשמו כן הוא,הברמנים נשארים בבר וכל אורחי האירוע מגיעים אליהם ואומרים את מבוקשם, הכל מוכן ומשוקשק לפי בקשת הלקוח ממש כמו כל בר סטנדרטי שאנו מכירים.

הרבה זוגות שמתחתנים או כאלה שמפיקים  אירוע מתלבטים במה מבין השתיים לבחור, אז בר אקטיבי ושירותי בר פסיבי, מה היתרונות ומה החסרונות?

בר אקטיבי-כמובן שאנו בוחרים שירותי בר אקטיבי לאירוע יגרום לאורחים שלנו לזוז יותר, במקום לקחת משקה ולחזור לשולחן, החוגגים שלנו ישתלבו באווירה הכללית של לרקוד ולהינות, כמו כן הברמנים ידרבנו את אלה שמתעצלים לבוא לבר כן לשתות ולהיטמע באווירת האירוע וכמובן שאף פה לא יישאר יבש. יחד עם זאת לאירועים גדולים בר אקטיבי לבדו הינו בעייתי מכיוון שלא כל האורחים יספיקו לקבל את מבוקשם מפאת כמות של ברמנים לעומת אירוע גדול עם הרבה אורחים. כמו כן לרוב לאורח יש פחות אפשרות לבחור מכיוון שהברמנים מביאים כמות של צ'ייסרים וכוסות ומחלקים אותה.

שירותי בר פסיבי-הבר הקלאסי בכל אירוע: מקימים בר מודולרי מותאם בגודל לכמות האורחים  ועם העיצוב שבחרנו לסגנון האירוע שלנו,מציבים ברמנים וברמניות מקצועיים ויפים, תפריט שעונה לצרכיו של כל לקוח והנה התוצאה. היתרון בשירותי בר פסיבי הוא שכל חוגג יכול לקבל את מבוקשו לפי תפריט האירוע בו במקום החסרונות הם שאם אין מספיק ברמנים יכול להיווצר תור בבר שיפגע בזרימת האירוע ובאווירה שלו וכמובן שלפעמים חלק מהאורחים מתעצלים ללכת לבר,מה שגורם לירידת מוטיבציה של עוד אנשים לשתות פחות וכתוצאה מזה  גורם לאירוע להיות פחות מוצלח וכיפי, כי כולנו יודעים שמדד האווירה של אירוע הינו מדד האלכוהול שזורם בו.

אז מה הפתרון כדי לעשות אירוע מוצלח ולהינות מכל העולמות?אנו בבונו בר ממליצים על שני פתרונות: הפתרון הראשון הוא לעשות את שירותי בר הפסיבי קרוב לרחבה והפתרון  השני והאידאלי הינו להציב שירותי בר פסיבי באירוע, ובנוסף עמדה קטנה ליד רחבת הריקודים עם ברמנים וברמניות ייצוגיים שיעברו בין החוגגים ושתספק מענה של בר אקטיבי,כלומר לשלב בין הבר האקטיבי עם השירותי בר הפסיבי באירוע שלכם! ככה גם לחסוך את התור בבר וכמובן כדי שהחוגגים שלכם יטעמו מהאווירה השמחה שרק בר אקטיבי יכול לספק, של ברמנים שנכנסים לרחבה ומגיעים לאלה שלא מגיעים לבר וגם גורמים לאלה ששותים לשתות עוד,כדי להפוך אירוע למושלם במיוחד אפילו עם כמות גדולה של מוזמנים.